Monday, February 7, 2011

holiday..

dear diary,
jgn merajuk ye sbb aku dah lama xmenulis untuk kau,
beberapa detik kebelakangan nie hidup aku rasa mcm xckup tanah nak bertapak,xcukup udara nak dihirup,tapi hari nie ku gagahkan jua tangan aku menari2 atass keyboard nie,hahahah..semata2 demi cntaku kepadamu..hahahaha...
just wanna tell u about my cny holiday,balik rumah sg lembing dengan member aku nissa,spend 4 days yg rasa sekejap gila..hahaha..
nutting much to tell,waktu cuti bnyk habiskan masa pergi kenduri kendara saudara mara kat kampung,bawak nissa jalan2 even xsempat pergi  pusing satu bandar kuantan,tpi sungai lembing pon boleh..hahaha..
balik puncak alam mcm nk pergi london gayanye,sampai 7 8 jam sbb highway jam gila,nasib baik kami selamat sampai..
and now dah stat kelas dah,mmg rasa busy sgt sbb semua lecturer nak buat kelas ala2 marathon,dalam seminggu ad sampai 3 lab=3 lab report kena hantar,tutor lagi,mmg pening gila,dengan highway jam lag yg tak habis2 lagi,semoga aku berjaya habiskan asasi ini ye my diary sayang..
stakat ne dulu,nant aku menulis untk kau lagi ye,tatata..

No comments:

Post a Comment