Tuesday, May 17, 2011

workout!

cuti,cuti,cuti..

cuti dah dekat dua bulan tapi aku xkeje dan duk umah je..
hahahhaaa..ade hal ke?suka hati lah kan..
memandangkan aku dah cuti berkurun lama dan aku xkeje,
jadi aku perlu menjaga makan agar xkembang semangkuk badan nie...
tapi kalau dah takde kerja kat rumah,makan je la kerjanya..
jadi aku habiskan masa dengan mengadap House MD full season..
best woo..lisa eds,olivia wilde and jenn morrs are damn awesome..
aku suka gila dgn lisa cuddy,then aku salu tgk dia salu workout..
so aku mengambil inisiatif utk jadkan dia role model sbb dia sgt hoottt...
setiap ptg aku memaksa siri bersenam..
bahagiian depan rumah tu dah macam gym dah..
mcm2 alat ade..
diet pon aku amalkan jugak..
makan sekali sehari sahaja..kurangkan pengambilan nasi..hahhahaa
i want abbsss...like a lot..
haahahahahaa...
yg penting aku kena tingkatkan usaha..
hahahahhaa...yakin boleh,mesti boleh..hahahha..

tempat aku menghabiskan masa lapang
doakan aku dapat abbbsss ek..hahaha

No comments:

Post a Comment