Sunday, January 9, 2011

bila yang boleh dikatakan sebagai Janji Melayu..

'oonana..whats my namw,whats my name,whats my name.....'

pagi nie rihanna jadi cik ayam aka cik kokoko kerana suara beliau yang mendendangkan lagu tersebut telah mengejutkan aku dari lena yg panjang itu,tgk2 kat screen hp tu muncul lah nama member aku si soldier tu muhaimi,mmg kerja dia mengejutkan aku pukul 3,4 pagi selain dari duk berduty menjaga keselamatn kem penrissen kat tempat adik beradik anjing iaitu kuching,aku pon xfaham kenapa la dia suka sgt kol bila mmg wktu orang tgh tdo,dia xley tdo kne duty,so dia jeles ngan aku yg tgh sedap tdo nie..hahaha...semalam member aku si dalila tarmidzi mengajak aku pergi armanee*tempat mandi2 kat area damansara damai*,ajak si nissot and alun dan paan juga,tpi sume refuse,malas bgn pagi kut,,hahahaha,,kami berdua pon berjanji la pada pukul 7.00 pagi,nak dijadikan cerita janji melayunya,pukul 7 pagi yang gelap itu telah menjadi waktu matahari telah naik sejengkal ke atas kepala iaitu tepat jam 12.00 tgh hari..wah2 sungguh melayu janji itu,tapi xjadi pergi armanee pon si dalila tu still blanje aku lunch as sense of apology,hahaha ayam msk merah,pari bakar and air asam,best2..thats only what happen today,tomorrow class start,and kene start stadi computing..xpe2 dayah,smile because its free,kalau kene bayar aku pon xnk senyum..ajaja fighting!!

No comments:

Post a Comment